איטום קיר חיצוני בתל אביב

איטום קיר חיצוני בתל אביב

קירות חיצוניים של כל מבנה, חשופים למזג האוויר במשך כל השנים. הקירות עוברים הליכים שונים של בנייה, ציפוי למניעה של לחות ומים. עם הבלאי של השנים ההגנה אינה מספיקה ויש לבצע איטום קיר חיצוני. למשל יש סדקים, כך שהמים חודרים בקלות לבית וכן המים מחלחלים ולפעמים חושדים כי מדובר בנזילה פנימית. יש להזמין צוות איטום, אשר מחזיק במכשור מיוחד כך שניתן לדעת אם הנזילה היא חיצונית והיכן היא נמצאת. ישנם סימנים שכאשר הם מופיעים, יש להזמין חברה מקצועית אשר שנים עוסקת בתחום של  איטום קיר חיצוני בתל אביב, במידה ואתם גרים באזור זה.

 

ראשית, ניתן להבחין בסימני לחות בצד החיצוני או הפנימי של הקיר, טחב ועובש על הקיר, סדקים בצד החיצוני של המבנה, התפוררות או קילופי טיח או צבע, הקיר נמצא במגע ישיר ומתמיד עם מים, מה שמצריך איטום קיר חיצוני בתל אביב, לעיתים קרובות יותר.הסכנה הממשית היא, כאשר יש לשקם קיר חיצוני, היות והמים חודרים את הבטון, יורדים כלפי מטה וחודרים ליסודות ,מה שגורם סכנה ממשית למבנה ובטח שלדיירים עצמם. כאשר יש חשד למקרה זה, הפעולה הנדרשת היא לשקם את הבטון הפנימי באמצעות הסרת כל החלקים הרופפים, ניקוי יסודי של כל החלודה מהברזלים ושטיפה של השטח המלוכלך. השלב הבא הוא למרוח סיקה, מה שיפריד את הברזל מהבטון המזוין. למשל, יש ליצוק עם חומר הנקרא סיקה ראפ ולמרוח טיח, שפכטל חיצוני וצבע איטום.

 

איטום קירות חיצוניים בתל אביב באמצעות שיטת הסנפלינג

אחת השיטות הטובות ביותר לביצוע איטום קיר חיצוני בתל אביב, היא באמצעות שיטת הסנפלינג. בעבר, הגישה הישנה, קבעה כי איטום קיר חיצוני בתל אביב, היא באמצעו פיגומים, אך היום ומזה שנים ששיטת איטום קיר בתל אביב באמצעות סנפלינג, היא השיטה הטובה ביותר. ישנן כמה סיבות מדוע מומלץ יותר לאטום קיר חיצוני באמצעות סנפלינג. ראשית, המתקנים הללו, פשוט פוגעים באורח החיים ובשגרת הדיירים במבנה וכן, הפיגומים יוצרים מגבלות פיזיות. אין מדובר במתקן בטיחותי היות ורבות מתאונות העבודה, נגרמו בגלל איטום קיר חיצוני בתל אביב על פיגומים.

 

יש לציין, כי איטום קיר חיצוני בתל אביב באמצעות פיגומים, מייקרת את העבודה וגורמת לה להיות מסורבלת יותר משום שגישה עם איטום באמצעות סנפלינג, היא נוחה יותר ומאפשר להגיע לכל מיני פינות שקשה להגיע  אליהם באמצעות פיגומים. כמו כן, קרו כבר המון מקרי פריצה לדירות באמצעות הפיגומים. ישנם כל מיני סוגי איטום קיר חיצוני בתל אביב, כמו איטום ללא חיפוי, קירות עם טיח, קירות עם חיפוי של שפריץ, קירות עם חיפוי שיש, פסיפס, קרמיקה וקירות אבן.קירות שהם בעלי ציפוי טיח חשוף, או קירות ללא צבע, או קיר בטון חשוף, נאטם באמצעות חומרים שמונעים ספיגה. כאשר ישנם סדקים בקירות או ביציקות בטון, ישנה שיטת איטום של קירות חיצוניים באמצעות חומר איטום שקוף.

 

צבעים לקירות חיצוניים אינם מגנים על איטום המבנה

יש לציין, כי צבעים סטנדרטיים לשימוש בצביעה או חיפוי קירות חיצוניים במבנה, אמנם עשויים לספק הגנה טובה, אך אם תהיה פגיע איזו שהיא בצבע, אפילו אם מדובר בשריטה של שכבת הצבע, יאפשר חדירת מים ולחות לקיר. יש להשתמש בצבעים חודרניים, אלה שחודרים לשטח הקיר ונקשרים לעומק, מה שיוצר שכבת הגנה חזקה ועמידה לאורך זמן. מבנה, תמיד יהיה חשוף לתזוזות של האדמה, מה שיוצר סדקים וכן קילוף הצבע, הטיח או כל חיפוי אחר של קירות חיצוניים. חברה מקצועית המתמחה עם איטום קיר חיצוני בתל אביב ובכל הארץ, יבדקו תחילה את מקור הבעיה, אם קיימת נזילה בקיר, אם ישנם מים שנוזלים ליד הקירות החיצוניים וכדומה. צוות מיומן של חברת איטום קירות חיצוניים, יבדוק אם ישנם סדקם בקירות החיצוניים.

 

הבדיקה היסודית של הקירות החיצוניים, מאפשרת לקבלן האיטום, לתכנן את הטיפול בקירות החיצוניים. ניתן לתקן את הקיר החיצוני באמצעות שליכט צמנטי או שליכט אקרילי. אם הבעיה היא יותר חמורה, יש לבצע את תיקון   הקיר החיצוני, באמצעות איטום עמוק בין אריחי החיפוי. כאשר החיפוי של הקירות החיצוניים הוא  באבן או שיש, יש לחרוץ את הרווחים בין האריחים באמצעות דיסק וקבלן האיטום, יחדיר מלט. כאשר המלט יתייבש, צוות האיטום ימרח רובה אפוקסית או רובה אקרילית ברווחים של אריחי הקיר החיצוני. במידה והחיפוי הוא מאבן שנוטה לספוג מים ולחות, יש למרוח את האבן באמצעות סילר.

 

שימו לב למבנה ותחזקו אותו בזמן

מים הם אויב גדול למבנים, הם עשויים להרוס אותם וערך הדירות ירד. זו הסיבה כי יש לבחון את האיטום החיצוני של המבנה בכל שנה שנתיים. כאשר מקפידים על כך, ההוצאות תהיינה פחותות, מה שיגרום לכם לחסוך מצד אחד כסף רב, ומצד שני המבנה מתוחזק ומטופח ואין חשש מהרס.יש לבצע איטום קיר חיצוני בתל אביב, או בכל עיר אחרת בארץ, בתקופת האביב והקיץ, היות ובחורף לא ניתן לבצע איטום. לרוב, איטום קירות חיצוניים נעשה לפני אכלוס הדיירים בבניין המגורים, או בבית פרטי, או כאשר יש צורך באיטום קירות חיצוניים של מבנה קיים. יש לוודא, כי חברת האיטום משתמשת בחומרי איטום איכותיים, כך שהמקצועיות והוותק של חברת האיטום, יחד עם חומרי איטום איכותיים, ייצור שילוב מנצח של עבודת איטום אשר תחזיק שנים רבות ותקנה איכות חיים גבוהה, שמיר על נכסיכם ומראה אסתטי של המבנה..

 

קבלו המלצות מחברים או בני משפחה, אשר כבר התנסו בקבלן איכותי של איטום ובצעו השוואת מחירים בין כמה חברות איטום. שאלו לגבי תקופת האחריות של האיטום והזמינו אחת לשנה  חברת איטום אשר תבדוק את המבנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן