איטום גגות

האם יש דרכים אחרות חוץ משימוש בזפת בכדי לאטום גג? התשובה היא בהחלט כן! אם בעבר איטום גגות התבצע בעיקר עם זפת חמה, היום אפשר למצוא טכניקות אחרות לאיטום המאפשרות להאריך את התקופה בין חידושי האיטום של הגג. בכל טכניקה של איטום גג, בין אם זה באמצעות זפת חמה ובין אם זה באמצעות חומרים אחרים, חשוב לבצע זאת כל תקופה מוגדרת על מנת למנוע נזילות לתוך הדירות בקומה העליונה של הבניין. נזילות לתוך דירות בקומות עליונות היא בעיה נפוצה אך היא אינה מחוייבת כאשר מבצעים חידוש כל תקופה לחומר האיטום של הגג.

איטום גג מרוצף כולל הרמת והחזרת הריצוף

אם הגג של המבנה שלכם הוא מרוצף וישנה נזילה או הצפה מעל המרצפות, יתכן ותדרשו לבצע הרמה של הריצוף, איטום מלא של הגג ולסיים בהחזרת הריצוף. אנשי מקצוע מנוסים בתחום האיטום יבדקו את מקור הנזילה בכדי לתת לכם פתרונות יעילים לטווח ארוך. חשוב לדעת שברוב המקרים הפתרון היעיל ביותר לטווח ארוך הוא הרמה של הריצוף והחזרתו לאחר ביצוע עבודת האיטום. מכיוון שעבודת איטום גג מרוצף עלולה להיות מורכבת, מומלץ לבצע את העבודה הזו רק עם קבלן איטום מורשה בעל תעודת אוטם מורשה של מכון התקנים הישראלי. 

איטום חדרים רטובים עם חומרי איטום ייעודיים

מלבד גג של בניין או של בית פרטי, גם חדרים פנימיים בתוך הבית נדרשים לאיטום. איטום חדרים פנימיים רלוונטי במיוחד לחדרים “הרטובים” בבית כגון חדרי המקלחת והשירותים. איטום חדרים רטובים תוכלו לבצע עם הצוות המקצועי של חברת איטום אריאלי בע”מ, הנחשבת לאחת החברות המקצועיות ביותר לאיטום פנימי של מבנים ועבודות איטום לגגות.

כמה עולה איטום לבית משותף?

אם אתם גרים בבניין משותף ואתם אחראים על ניהול ועד הבית, צוות חברת איטום אריאלי בע”מ ישמח לספק לכם שירות מקצועי לאיטום לבית משותף. שירותי החברה כוללים איטום גגות עם חומרי האיטום הטובים ביותר הקיימים היום המתבצע על-ידי צוות מקצועי בעל ניסיון של מאות עבודות ללקוחות בכל רחבי הארץ.

איטום גגות דרך חברת איטום אריאלי בע”מ

חברת איטום אריאלי בע”מ מציעה לכם להצטרף ללקוחות המרוצים של החברה שנהנים משירות אמין ומקצועי לאיטום חדרים פנימיים, גגות, קירות חיצוניים, מרתפים וכל מבנה הנדרש לאיטום מפני חדירת מים.

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן