איטום גגות בתל אביב

איטום גגות בתל אביב

אחת מהבעיות הנפוצות ביותר בחורף היא דליפה מהגג. כאשר הגג אינו אטום כראוי, הבעיה מחמירה והמבנה עצמו, עשוי להימצא בסכנה וכן הבריאות של בני הבית בגלל עובש וטחב, כתוצאה מהרטיבות. בתל אביב, ישנם המון מבנים ישנים הדורשים בתחזוקה ולכן יש להקפיד על איטום גגות בתל אביב. בכל שנה, יש לבדוק את הגג, במידה וקיים סדק או כשל באיטום, כך שניתן יהיה לתקן את הבעיה מיד, לפני בוא החורף. הרבה יותר קשה היות ותיקונים אלה, חייבים במשטח יבש. רבים מתושבי תל אביב, סובלים מתשתית איטום לקויה ורק חברות איטום גגות בתל אביב  אשר הן מנוסות באיטום כבר שנים, יכולות למצוא את הפתרון המושלם ושקט של איטום מושלם ומקצועי לאורך שנים.

 

יש לציין, כי חומרי האיטום הם שונים ורק חברת איטום גגות בתל אביב שהיא בעלת ניסיון עשיר, תוכל למצוא את האיטום המתאים, לפי סוג האיטום הקודם שהיה בגג. ישנן כמה שיטות וחומרי איטום אשר באמצעותן ניתן יהיה לבצע איטום גגות בתל אביב ובשאר הערים בארץ ואילו הן:

  • איטום ביריעות ביטומניות – במידה והאיטום הקודם היה מזפת או מיריעות ביטומניות
  • איטום בזפת
  • איטום גגות מרוצפים
  • איטום בהתזה
  • איטום בחומר הנקרא בטקל
  • איטום באמצעות חומרים פוליאוריתניים

 

שיטות ופתרונות איטום של חברות איטום גגות בתל אביב

חברות איטום גגות בתל אביב שהן מקצועיות וותיקות, תוכלנה למצוא שיטות ופתרונות איטום. החברות יבדקו את היריעות הקודמות, במידה ומדובר על יריעות ביטומניות, במידה והן התנפחו ולבצע אף תיקונים. לחברות איטום גגות בתל אביב, קיים צוות עובדים מיומנים, אשר מכירים את כל שיטו האיטום והתיקונים. יש לציין, כי עבודות איטום גגות בתל אביב, חייבות להחזיק 10 שנים, רק אם מדובר על חברת איטום מקצועית. יש לוודא, כי חברת איטום גגות בתל אביב, עובדת עם חומרי איטום מקצועיים בלבד, מה שיקנה אריכות ימים לאיטום.

 

יש לציין, כי חברות איטום גגות בתל אביב, עובדו עם יריעות ביטומניות, במידה ומדובר על איטום קודם בזפת או באמצעות אותן היריעות הביטומניות. זהו חומר האיטום שמחזיק שנים רבות ואינו מצריך בתחזוקה ככגון סיוד בקיץ, או חידוש זפת בכל שנה עד שנתיים. את היריעות הביטומניות מלחימים באמצעות מבער גז, מה שמחבר בין היריעות ואוטם את הגג באופן מוחלט. יש להכין היטב כל גג שיש לאטום לפני הביצוע של איטום גגות בתל אביב, כך שהאיטום יתפוס היטב וכן, אם ישנם מתקנים שונים בגג יש להסיר אותם ולהחזירם רק לאחר שהאיטום הסתיים. כל איטום שנעשה, יש לבצע בדיקת הצפה באמצעות צינור מים, מה שיראה, כי אין נזילות והאיטום בוצע על הצד הטוב ביותר.

 

בקשו הצעת מחיר מחברת האיטום והשוו מול עוד מספר חברות איטום וותיקות

לפני שתחליטו, איזו  חברת איטום גגות בתל אביב תהיה המתאימה ביותר עבורכם, יש לקבל הצעת מחיר ולהשוות מול עוד כמה חברות איטום גגות בתל אביב. סקר שוק, תמיד מומלץ לפני שמחליטים על בעלי מקצוע. יש לשים לב, כי ככל שחברת האיטום נותנת אחריות לתקופה ארוכה יותר, סימן שמדובר על איטום מקצועי ואיכותי, מה שיהווה עבורכם את האינדיקציה הטובה והנכונה ביותר לבחירה מושכלת של חברת איטום. שימו לב, כי אחת לתקופה מסיימת, מומלץ לבדוק את האיטום, אם לא נוצרו בו כשלים, מה שיקנה לכם שקט לימי החורף הבאים.

 

אין מה לחכות שתיראו סמני רטיבות, או כתמי עובש, או סימנים של טיח מתקלף, יש לדעת מראש, כי לאחר שעברו כמה שנים טובות, תצטרכו לתקן או להחליף את האיטום. יש לציין, כי איטם מקצועי, יגרום לבידוד טוב של הבית מפני חום או קור, מה שאף יקנה לכם איכות  חיים טובה יותר. שימו לב, כי חברת איטום גגות בתל אביב, מעניקה לכם את פתרונות האיטום המתקדמים ביותר. לחברות איטום גגות בתל אביב שהן בעלות שם ומוניטין, יש צוות שנשלח בכל תקופה מסוימת להשתלמות, על מנת להכיר חומרי איטום ושיטות חדשות למטרת איטום גגות בתל אביב.

 

חברות איטום גגות במרכז מכירות את כל הפתרונות גם לאיטום המורכב ביותר

חברות איטום גגות בתל אביב, תצענה פתרונות איטום גם אם מדובר באיטום מורכב  במיוחד. אם מדובר בחומרי איטם שהם שונים מיריעות ביטומניות ויש ליישם אותן, כגון איטום תזה, החברה יודעת כמה שכבות עליה ליישם, כאשר היא אף מקפידה על פרטי האיטום, אם לדוגמא פתחי הניקוז, המרזבים  וכדומה. חברת האיטום, תתאים את סוג האיטום האידיאלי לגג ביתכם הפרטי, או לגג מבנה בניין מגורים, מה שיגרום לאיטום יעיל ומקצועי למשך שנים.

 

ישנם חומרי איטום שונים שעל החברה ליישם לפי הנתונים של כל איטום קודם בג, למשל חומרי איטום פוליאוריתניים, הם המילה האחרונה באיטום ויש ליישם חומר איטום איכותי זה, לאחר שצוות המומחים של חברת איטום גגות בתל אביב כבר מרחה שכבת יסוד. ניתן להשתמש בחומר איטום פוליאוריתניים באמצעות התזה או מריחה. כמו כן, ישנו חומר איטום נוסף שהוא איטום אקרילי והוא מגיע כמשחה בגוון לבן, אשר אף היא ניתנת ליישום אם באמצעות התזה, או באמצעות מריחה. ומר איטום אקרילי הוא פחו נפוץ, כך שיש לשים לב מהי שיטת האיטום המומלצת בקרב חברות איטום גגות בתל אביב. מומלץ, כי תצברו ידע בנושא האיטום, כך שתתחילו להזמין כמה חברות איטום גגות בתל אביב אליכם, חומרי האיטום והשיטות  השונות לא יהיו זרים עבורכם. שאלו תמיד באילו חומרי איטום משתמשת חברת איטום גגות בתל אביב, כך שתבינו כי אכן מדובר בחברה מקצועית המומחית באיטום גגות בתל אביב. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן