מבנים תת קרקעיים הסובלים מרטיבות ונזילות, יכולים להוות בעיה רצינית בטווח הארוך במידה ולא מבצעים בהם איטום מקצועי למבנה. ישנן סיבות שונות לכך שמבנה תת קרקעי סובל מנזילות וברוב המקרים הפתרון הנדרש הוא איטום פנימי של המבנה. עבודות איטום למבנים באופן כללי מתבצעים באיזור החיצוני של המבנה, אך במקרה של מבנה או קומה תת קרקעית, הפתרון הוא איטום פנימי.

אילו מים יכולים לחדור למבנה תת קרקעי?

במידה ואתם גרים במבנה תת קרקעי או שיש בבעלותכם או בניהולכם מבנה כגון מרתף, מקלט, פיר של מעלית או חניון, יתכן שהנזילה והרטיבות המופיעים במבנה מקורם במי גשמים או בחדירה של מי תהום לתוך המבנה. גם אם זה נראה לכם כמו סוף העולם, כדאי שתדעו שיש פתרון יעיל ומתקדם לבעיה הזו. הפתרון לבעיה זו נקרא איטום שלילי בהזרקות. באמצעות

הזרקות של חומר איטום, בדרך כלל פוליאורטן נוזלי, לתוך חריצים באיזור הנזילה או הרטיבות הפנימית של המבנה התת קרקעי, ניתן להגיע לתוצאות מצויינות של איטום החלק הפנימי של המבנה שלכם.

איך הפוליאורטן עובד כחומר איטום?

בשונה מזפת המשמשת לאיטום גגות רק על משטחים יבשים, הפוליאורטן מבצע פעולת איטום איכותית רק לאחר שבא במגע עם מים. ברגע שחומר האיטום למבנים תת קרקעיים נוגע במים הוא מתנפח וממלא את כל החלק הסדוק באיזור בו בוצעה ההזרקה. לאחר שלב ההתנפחות של חומר האיטום מגיע שלב הייבוש של החומר. הפוליאורטן הנוזלי מתקשח ומספק אטימות גבוהה מאוד מפני הנזילות אשר הופיעו בסדקים הפנימיים של המבנה.

איטום מתקדם הדורש מיומנות רבה

האיטום השלילי בהזרקות נחשב לאחד משיטות האיטום המתקדמות ביותר היום הדורש ידע רב לביצוע המשימה. למעשה, הניסיון של איש המקצוע בפרוייקטים שונים של איטום פנימי של מבנים הוא החשוב ביותר לביצוע עבודה מקצועית אשר תחזיק להרבה שנים קדימה.

אנשי המקצוע של חברת איטום אריאלי בע”מ מבצעים איטום שלילי בהזרקות

אם יש לכם נזילה או רטיבות במבנה תת קרקעי, אל תהססו וצרו קשר כבר עכשיו עם הצוות המקצועי של חברת איטום אריאלי בע”מ! חברת איטום אריאלי בע”מ נחשבת לאחת החברות המקצועיות ביותר בתחום איטום שלילי בהזרקות.


דילוג לתוכן