תיקון איטום גג

יש לכם דליפה של גשמים מהגג של הבית? זה הזמן לפנות לאנשי מקצוע לתיקון איטום גג! רוב הפניות לטיפול בבעיות נזילה בגגות מגיעות רק לאחר שהתגלתה הנזילה. אך למעשה, הדרך הטובה ביותר לאטום את הגג היא באופן קבוע כל 3 שנים (באמצעות זיפות וסיוד) או כל 10 שנים (על-ידי יריעות ביטומניות). כך למעשה אתם תמנעו את הפנייה לחברת איטום גגות בתקופת הגשמים. 

עבודות איטום לגגות באופן קבוע ומסודר ימנעו מכם בעיות של נזילות מהגג בימי החורף. בין אם זה בית פרטי ובין אם זה בניין משותף בו אתם גרים, עבודות האיטום לגגות הן חשובות ביותר לכל מבנה ומספקות מענה איכותי ויעיל למניעת נזילות של מי הגשמים לתוך הבית. 

שירותי יריעות ביטומניות לגגות

אם אתם מעוניינים בשירותי יריעות ביטומניות, חשוב שתדעו שלא בכל גג ניתן להדביק יריעות ביטומניות. הקבלן לאיטום המגיע אליכם בודק את הגג ואת הגישה לריצפה של הגג. במידה והגג לא מאפשר עבודה נקייה ומסודרת עם יריעות ביטומניות, האופציה האחרת לאיטום תיהיה באמצעות עבודת מריחת זפת חמה וסיוד לאחר שהזפת מתקררת ונדבקת לריצפת הגג.

שירותי איטום גגות בכל הארץ

בכדי שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר לבית שלכם, כדאי לכם להזמין שירותי איטום גגות מחברה המספקת שירותים בכל הארץ, כך לא תיהיה לכם מגבלה מבחינת מיקום הבית שלכם ותוכלו להזמין את עבודות האיטום בזמן המתאים ביותר לכם.

איפה כדאי להזמין שירותי איטום גגות בטון?

אם החלטתם שהגיע הזמן לפנות לחברה מקצועית לאיטום גגות, מומלץ לכם לפנות לחברת איטום אריאלי בע”מ, המספקת שירותי איטום גגות בטון כבר מעל ל-30 שנה בכל רחבי הארץ! צוות החברה כולל מומחים לעבודות איטום ושימוש בחומרי איטום עם ניסיון רב של התקנת יריעות ביטומניות על גגות בתים פרטיים ועל גגות בניינים משותפים.

תיקון איטום גג של חברת איטום אריאלי בע”מ

להזמנה של תיקון איטום גג לבית, כנסו לדף “יצירת קשר” באתר חברת איטום אריאלי בע”מ ומלאו את טופס הרישום עם הפרטים שלכם. ברגע שהפרטים שלכם יגיעו לצוות החברה, נציג חברת איטום אריאלי בע”מ ייצור איתכם קשר טלפונית לקביעת מועד ההגעה אליכם לעבודות איטום מקצועיות לגג הבניין או גג הבית הפרטי שלכם. 

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן