איטום גגות בנתניה

שנים שחונות מתעתעות בישראלים וגורמות להם לחשוב שאכן, כבר אין צורך להקפיד על תחזוקה ואיטום כהלכה של הגג והמבנה שלהם. הטעות מתבררת ביום הגשם הראשון של החורף, נדיר ככל שיהיה, או כאשר הצנרת מתפקעת וגורמת להצפה במרתף או בקומות. איטם מבנים נעשה בזמן הבנייה וכאחד השלבים האחרונים כדי שיימסר לדיירים שלו מוכן לגמרי. כל מה שנחוץ אחר כך הוא איטום גגות בנתניה לכל מבנה בתחזוקה שוטפת אחת לכמה שנים.

מה צריך לדעת על איטום גגות בנתניה?
איטום טוב שנעשה כמו שצריך כולל את השיטות המותאמות ביותר למבנה שלכם, כולל אחריות וביטוח ויש לחזור עליו אחת לכמה שנים. חובה גם לבדוק את האיטום מדי שנה בכל זאת, בתחילת החורף, כדי לוודא שאין אתו בעיה מיוחדת או נזק בלתי צפוי, וכמובן שיש לדאוג לשכור אנשי מקצוע מתאימים ומקצועיים. החשיבות של בחירת קבלן איטום גגות בנתניה נכון קריטית, משום שלא יוכל לתקן תקלות שקרו בזמן האיטום הראשוני עם הקבלן המקורי, וגם לא יוכל לספק לכם איטום טוב ואיכותי כשתחדשו אותו. כשלים באיטום פירושם ליקויים שיגרמו לחלחול מים ורטיבות לגג ולמבנה, שיערערו את חומרי הבנייה ויפוררו אותו לאט לאט.

זה גם יגרום להתפתחות עובש וטחב על הקירות מבפנים, מה שיזיק לקירות וגם לבריאות שלכם. לא רק הקבלן, אלא גם שיטת האיטום וחומרי האיטום קריטית להצלחת האיטום ולכן יש לדעת על כך קצת יותר לפני שמזמינים קבלן איטום לביתכם.

אילו שיטות איטום קיימות היום?
שיטת האיטום הנכונה היא ההבדל שבין גג אטום ויבש לבין בית טחוב ולח. כך שמה שאתם צריכים לעשות זה רק למצוא את שיטת האיטום הנכונה לכם ולבחור בה. התייעצו עם אנשי המקצוע הטובים באמת וקבלו הצעת מחיר מפורטת שגם מסבירה לכם בדיוק מהי העבודה שעושים למענכם.

יריעות ביטומניות, חומר המבוסס על זפת.
זיפות גגות עם זפת חמה שמשמשת לזיפות.
חומרים אקריליים ופולימריים לאיטום.
משחות של חומרי פוליאורטיניים.
חומרים משחתיים ביטומניים.
יריעות נוספות מסוג PVC, TPO, EPDM.
אם אתם צריכים איטום גגות בנתניה – אל תתפשרו, רק א א – איטום אריאלי בע”מ.

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן