מגוון רחב של פתרונות איטום בכל בעיה

איטום מבנים מפני רטיבות ונזילות הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בתחום התיקונים מנזקי מזג אוויר. כאשר מנהלי בניין, בעלי דירות, וועדי בתים ובעלי בתים פרטיים זקוקים לשירות איטום מנזילות, הפתרון המיידי הוא לפנות לאיש מקצוע בתחום. ואכן, אנשי המקצוע המספקים מגוון רחב של פתרונות איטום בכל בעיה, נחשבים לחיוניים במיוחד לעסקים, חברות ואנשים פרטיים. קיימות שיטות שונות לאיטום ואנשי המקצוע מתאימים את הפתרון לבעיה המופיע במבנה.

איטום חיצוני לעומת איטום פנימי

רוב עבודות האיטום מתבצעות בצד החיצוני של המבנה למרות שהנזילה מתרחשת בתוך המבנה. במקרים בהם המבנה הוא תת קרקעי יש לבצע איטום מיוחד בחלק הפנימי של המבנה באמצעות חומרי איטום ייחודיים. אם זה איטום חיצוני של גג או איטום פנימי של מרתף, חשוב לפנות לאנשי מקצועי מומחים בתחום האיטום בכדי להגיע לתוצאות מיידיות וארוכות טווח. אנשי מקצוע בתחום האיטום ידעו להתאים את חומרי האיטום לבעייה אשר מופיעה במבנה שלכם.

חומרי איטום מתקדמים

ב-2 העשורים האחרונים ניתן לראות שיפור משמעותי בחומרי האיטום למבנים. יצירת נוסחאות חדשות ומשופרות לחומרי האיטום הישנים יצרו סדרה חדשה של חומרי איטום המהווים כיום את חוד החנית של פתרונות האיטום למבנים. פתרונות איטום נגד נזילות ורטיבות הם חיוניים הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והביקוש אליהם רק צומח עם השנים. לכן, פותחו בשנים האחרונות חומרי איטום מתקדמים אשר מטרתם לחסוך בזמן העבודה של אנשי המקצוע ולספק איטום ברמה גבוהה יותר אשר יחזיק ליותר שנים.

פתרונות איטום של חברת איטום אריאלי בע”מ

אחת החברות הותיקות בישראל לעבודות איטום היא חברת איטום אריאלי בע”מ. חברת איטום אריאלי בע”מ מספקת פתרונות איטום מתקדמים לבתים פרטיים, בנייני משרדים, בנייני מגורים משותפים ומוסדות ממשלתיים וציבוריים כבר למעלה מ-30 שנה. עם הניסיון הרב שהחברה צברה במהלך השנים והידע המקצועי בשימוש במגוון חומרי איטום למבנים, אתם יכולים להיות בטוחים כי עבודות האיטום שלכם יתבצעו באופן המקצועי ביותר ובחומרי גלם חזקים ואיכותיים אשר יאטמו את המבנה שלכם בצורה מושלמת ולטווח ארוך.

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן