איטום גג באשקלון / זיפות גג באשקלון

יש כמה וכמה שיטות איטום גגות שאפשר להשתמש בהן לצורך איטום הגג שלכם, בין אם הוא חדש לגמרי או ישן ודורש תחזוקה שוטפת. זכרו כי גם בדרום החם יש לא מעט ימי גשם ומספיק שכמה ימים כאלה יתפסו אתכם בלתי מוכנים כדי להבין את החשיבות של איטום גג באשקלון או אפילו זיפות גג באשקלון. לא משנה באיזו שיטה תבחרו, מה שחשוב הוא לבחור בקבלן איטום אמין שיודע לבצע זאת כמו שצריך, בוחר את השיטה של האיטום הנכונה לבניין שלכם ובכך מבטיח לכם חורף יבש לחלוטין וחם.

דגשים באיטום שיש לשים אליהם לב לפני שבוחרים קבלן איטום

איטום גג באשקלון כמו למשל מבנה ישן שונה מאיטום מבנה חדש. מבנה חדש בדרך כלל מוכן לקראת הנחת האיטום וכל מה שיש לעשות זה לוודא שהגג ישר ואחיד ומוכן לקבל את החומרים. גגות ישנים יש לוודא שלא נגרם בהם נזקים של רטיבות או של לקויות בבנייה ולכן יש גם להכין את הגג נכון לאיטום, אחרת האיטום לא יהיה יעיל. כך שלפעמים עבודת איטום כולל ייבוש גג, תיקון סדקים ושקעים וקילוף חומרים ישנים.

בגלל השוני בין החומרים של האיטום יש חומרים שלא מסתדרים כימית עם חומרים אחרים, ולכן אסור לערבב ביניהם. גם במקרים כאלה התוצאה תהיה איטום לא מושלם ולא יעיל, כך שהרטיבות תחלחל ותצטרכו להזמין תיקון מהיסוד שיצטרך להרים מחדש הכל, לנקות חומרים ישנים ואז לאטום שוב. זה קורה בין חומרים אקריליים לחומרים ביטומניים שאינם מסתדרים היטב. לעומת זאת, יריעות ביטומניות מסתדרות עם זפת משום ששתיהן מאותה משפחה של חומרים כימיים, לדוגמה. שאלו ובררו כדי שלא תצטרכו לחזור על אותה עבודה פעמיים. לחילופין, אם אין לכם כסף לעבודת הקילוף מחדש פשוט בחרו שיטת איטום טובה שמתאימה לגג ולחומרים שכבר יש עליו.

שכבת הבטון של הגג היא שכבה אידיאלית להידבקות כל חומר אליה. אל תוותרו על שכבת בסיס או פריימר מצוין שאליה יוכלו להידבק חומרי האיטום שתזמינו. בקשו מקבלן האיטום שיסביר לכם בדיוק מה מצא על הגג שלכם והאם השכבות ישנות כבר נפרדו זו מזו ומה יש לעשות כדי לוודא של שכבת איטום חדשה תחזיק מעמד ותעבוד ביעילות. זכרו כי זיפות גג באשקלון יכול להיות פתרון מיושן אולם יעיל ומצוין לכם ולתקציב שלכם.

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן