זיפות גג ביבנה, איטום ביבנה

יש כמה שיטות איטום ביבנה שתושבי הבניינים הישנים והחדשים יכולים ליהנות מהן ללא בעיות מיוחדות, משום שהן מספקות לו את האיטום המושלם לחורף הישראלי. כמובן שאין להסתמך על תחזיות מזג האוויר ולהתכונן בכל מקרה לימי גשם, אפילו מעטים, כדי למנוע את הבעיות שנובעות מחלחול רטיבות למבנה מבלי שתשימו לב.

הרי לא כל ניקוז יעיל באותה מידה ואתם עלולים לסבול מנזקים של מרזבים לא תקינים וגם בגלל איטום לקוי. קבלו הצעת מחיר מקבלני איטום ביבנה שמציעים לכם כמה שיטות, משום שכל מבנה יש לו את המבנה שלו ולכן יש שיטות שיתאימו מטבע הדברים למבנים שונים.

מה צריך לדעת על זיפות גג ביבנה או איטום ביבנה?
זיפות ויריעות איטום – יריעות ביטומניות וזפת באות מאותה משפחת חומרים – זפת, ולכן שתיהן יעילות וטובות אולם נעשות אחרת. כמובן ששיטת הזיפות מסורתית ומיושנת יותר והיריעות חדשניות יותר ומתאימות גם לחניונים ומרתפים, אבל לשתיהן יש אותו בסיס כימי.

לא לכל גג מתאימה אותה שיטה – אם הגג שלכם עמוס גופים שונים כמו אנטנות ודודים שאי אפשר להרים ולחבר אחר כך, יריעות ביטומניות לא יועילו לכם משום שהן לא יעטפו את הגג ויאטמו אותו באותה יעילות. תמיד יישארו חללים וחורים בגלל אותם גופים שמפריעים לחיפוי המלא, מה שעלול לגרום לחדירת מי גשמים פנימה. במקרים כאלה זיפות גג ביבנה מתאים יותר. יריעות ביטומניות יתאימו לגג ריק שאינו מלא מכשולים והפרעות לעבודה.

זיפות הוא איכותי כשיטת איטום ביבנה – זיפות גג נחשב איכותי כשיטת איטום לא פחות הבעיה היחידה אתו היא שאנשים שאינם מוכשרים לכך ואינם יודעים לעבוד עושים זאת בצורה רשלנית ובחומרים לא תקניים. כאשר בוחרים בקבלן זיפות טוב ואיכותי העבודה יכולה להיות מצוינת ולספק תוצאות איטום מעולות.

זיפות בשלוש שיטות – יש שלוש שיטות זיפות גג ביבנה שיכולות להתאים לכם: זיפות עם הלבנה, זיפות עם יריעות פיברגלס בין השכבות והלבנה, זיפות עם רשת אינטרגלס בין השכבות והלבנה. בכל מקרה, יש להשתמש בזפת תקנית או בביטומנים, שגם הם חומרים על בסיס זפת. גם ההלבנה חייבת להיות על בסיס חומרים איכותיים כמו סיד ודבקים איכותיים.

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן