עבודות זיפות

הזפת היא תוצר לוואי של חומרים מסויימים כגון פחם, נפט או עץ והיא משמשת לעבודות איטום שונות כולל איטום גגות של בתים פרטיים ובניינים. את עבודות זיפות הגגות ניתן לראות כמעט בכל בניין בישראל ובבתים פרטיים והוא נחשב לשיטת האיטום הנפוצה כיום. הזפת היא חומר צמיגי המאפשר מריחה נוחה וקלה על גגות בתים. ברגע שהזפת מתייבשת, היא מבצעת אטימה איכותית לגג המבנה.

אנשי מקצוע לאיטום גגות

אם זה לבית צמוד קרקע ואם זה לבניין מגורים, איטום הגג לפני החורף הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעשות. כאשר מדובר בבית צמוד קרקע, כל בני הבית יסבלו מאיטום לקוי של הגג בחודשי החורף הגשומים, אך אם מדובר בבניין מגורים משותף, הסובלים העיקריים הם בדרך כלל הדיירים של הקומות העליונות ביותר בבניין. ברוב המקרים, הזיפות מתבצע רק לאחר שמתגלה רטיבות בבית של אחד הדיירים בבניין או בקומה העליונה של הבית הפרטי. אנשי מקצוע לאיטום גגות ימליצו לכם להיות מסודרים ולשים לכם תזכורת (אפילו בטלפון הנייד) לבצע איטום באמצעות זפת כל 3 שנים בכדי לא להגיע למצב של רטיבות בתוך הבית.

איטום בזפת חמה

צורת האיטום בזפת חמה הוא נפוץ ביותר גם בבנייני משרדים וניתן לבצע אותו על כל גג בניין ללא יוצא מן הכלל. באמצעות אנשי מקצוע מומחים לזיפות, ניתן להגיע לתוצאות איטום מעולות לתקופה של כ-3 שנים מיום הזיפות של הגג. לזיפות מוסיפים גם סיוד בצבע על מנת לשמור על הזפת מפגעי חום קיצוניים המתקיימים לרוב בישראל בחודשי הקיץ.

איטום בחודשי הקיץ

חודשי הקיץ נחשבים לתקופה הטובה ביותר לביצוע זיפות וסיוד של הגג. הזפת החמה נצמדת בצורה מושלמת למשטח הגג כאשר הגג הוא יבש לחלוטין. לכן, חודשי הקיץ בישראל הם המומלצים ביותר לזיפות וסיוד הגג.

עבודות זיפות של חברת איטום אריאלי בע”מ

אם אתם מעוניינים לבצע עבודות זיפות בבית הפרטי שלכם או בבניין מגורים משותף, מומלץ לכם לפנות לחברת איטום אריאלי בע”מ המספקת שירות איטום בזפת חמה כבר משנת 1989 ונחשבת לחברה המובילה כיום בתחום האיטום למגזר הפרטי, העסקי והציבורי.

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן