מחיר איטום בית פרטי

 

המטרה של איטום בית פרטי הוא מניעה של חדירת גשמים וכן, בעיות של רטיבות שחודרת גם לקירות החיצוניים. שירותי איטום  בתים פרטיים, מתאימים לבתי קרקע או ווילות וקוטג’ים עם מרתף. יש לציין, כי איטום מרתף יש לבצע בבנייה עצמה ואילו את המעטפת החיצונית של הבית, כאשר הכוונה היא לקירות יש לבצע לאחר הבנייה. אם יש לכם איטום כבר כמה שנים ואתם מעוניינים לתקן או לאטום אזורים מסוימים מחדש, יש לברר תחילה באמצעות הצעת מחיר איטום בית פרטי. יועץ איטום מומחה, יוכל לבדוק היטב את האזורים שחשופים לרטיבות, לבדוק את האיטום הקיים ולתת לכם הצעת מחיר איטום בית פרטי, אשר אתה תוכלו להשוות מול חברות איטום נוספות.

 

יועץ האיטום, ייתן לכם פתרון הולם וכולל לאיטום ביתכם, באילו חומרי איטום יש להשתמש לכל מקום מסוים בבית, אם בגג, בקירות או במרתף. למעשה האיטום הוא כולל לפי הבדיקה שתתבצע וכן, מחיר איטום בית פרטי, יהיה מפורט בהצעת המחיר. למעשה האיטום מהווה בי 2-3% מעלות הבניה, אבל אם יהיו נזקים מאיטום לא מקצועי או נכון, נזקים אלה, עשויים להגיע גם עד מאות אלפי שקלים. כאשר בונים בית חדש, יש להכין תכניות בנייה, לקרוא ליועץ איטום, כך שהוא יוכל לראות היכן נקודות התורפה שבאמצעותן, ניתן יהיה לדעת טוב יותר באילו חומרים ובאילו מקומות יש לאטום את הבית.

 

אילו בדיקות יש לבצע לפני שמתחילים בעבודת איטום בית פרטי?

יש לבדוק אם השיפועים תקינים בגג והם מכוונים למרזבים, הבדיקה השנייה היא, בדיקת המרזבים שהם תקינים ואינם סדוקים או שהם מתפוררים ויש להחליף מרזבים חדשים. כמו כ יש לבדוק שהמרזבים אינם סתומים בעלים, אבק ולכלוך אחר. יש לבדוק את האיטום בחלונות הבית באמצעו זרם מים. כמו כן, נבדקות הרצפות של הבית, חדרים רטובים שהם חדרי האמבט, המטבח ולבדוק שאין נזילה קפילארית.ישנם מאפיינים ולכן, בניגוד לאיטום של דירות בבניינים משותפים, איטום בית פרטי צריך להתבצע גם ביסודות של הבית. בית פרטי, יש לאטום גם חיצונית וגם פנימית. לדוגמא, ניתן לאטום את החלק החיצוני של הבית, באמצעות יריעות ביטומניות, ואילו את החלק הפנימי של הבת, יש לאטום בחומרי התזה.

 

יש לציין, כי ליקויי איטום, נגרמים כאשר קבלני איטום מסיימים מהר את עבודת האיטום ואינם ממתינים לייבוש של חומרי האיטום. רק לאחר זמן מסוים, ניתן להבחין בליקויי האיטום. זו הסיב שיש להמתין כמה שעות עד לייבוש של חומרי האיטום. לרוב, מדובר בשניים עד שלוש שכבות של איטום, כך שרק כאשר  חומר האיטום מתייבש, יש להמשיך את האיטום סביב התשתיות של הצנרת ושאר האלמנטים שקיימים בבית הפרטי. לגבי מחיר איטום בית פרטי, הכול תלוי ברמת האיטום,בשטח האיטום העבודה שיש לבצע, אם יש גם מרתף לאטום, האם יש לאטום גג רעפים או גג בטון, ככל שיש לאטום יותר חלקים בבית כך מחיר איטום בית פרטי, יהיה גבוה יותר. יש לקבל כמה שיותר מידע לגבי חומרי האיטום, לאיזה סוג של גג או קירות הם מתאימים, כך שקבלן האיטום יגיע לבדוק את מצב האיטום וייתן לכם הצעת מחיר איטום בית פרטי, תדעו באילו מושגים הוא מדבר.

 איטום בתים פרטיים ישנים

ישנם בתים פרטים ישנים בערים רבות בארץ, שאינם עברו איטום מתחת לפני הקרקע, מה שגורם לקירות לרטיבות, במקרים אלה, יופיעו כתמי רטיבות בקירות הפנימיים של הבית. בתים פרטיים או בתי קרקע שהקירות בהם אינם אטומים, יסבלו מלחות וטחב, אוויר שאינו בריא וגורם לבעיות בדרכי הנשימה. בתים פרטיים ישנים, חייבים לבצע בדיקות איטום לעיתים כופות יותר, מאשר בתים חדשים. ישנם כמה סוגי חומרי איטום שהם חומרי איטום ביטומנים בצורת משחה שמיושמים בהתזה או מריחה, או חומרי איטום צמנטים שמיושמים במריחה. ישנם תכונות שונות לחומרי האיטום ויש לעבוד לפי המפרט המתאים. כאשר תקבלו הצעת מחיר איטום בית פרטי, ההצעה תהיה מפורטת ותוכלו לראות גם את העלות והכמות של חומרי האיטום שחברת האיטום תיישם אותם בביתכם הפרטי.

 

כאשר אוטמים בית פרטי באמצעות חומרי איטום ביטומנים, היתרון של חומרי איטום אלה, שהם נצמדים היטב לתשתית ויש להם גמישות מעולה וכן, הם מיושמים היטב על סדקים. חומרי איטום אלה, נוחים וקלים לעבודה. יש להכין את התשתית היטב לפני ביצוע האיטום. חומרי איטום צמנטים, אוטמים היטב וכן, הם נצמדים   טוב לשלד המבנה אבל הם אינם גמישים ולכן, יש לעבוד באיטום עם חומרים צמנטים יחד עם רשת אינטרגלאס בין שכבות האיטום, במיוחד כאשר אוטמים סדקים. רשת זו, גורמת כי שטחי האיטום לא יהיו עם בליטות ושקעים מה שיפריע גם לרשת להיצמד היטב.

 

סקר שוק של מחיר איטום בית פרטי

כאמור מחיר של איטום בבניין מגורים, יהיה שונה מאשר מחיר איטום בית פרטי, כך שכמו בכל בחירת בעלי מקצוע, יש לבצע סקר שוק ולמצוא מחיר איטום בית פרטי סביר, כאשר אתם יודעים כי קבלני האיטום הם וותיקים, מומלצים והם עובדים עם חומרי איטום איכותיים.  החוכמה היא לא  להמתין לרגע האחרון, כי אם להזמין חברת איטום מקצועית, שתגיע בימי הקיץ, תבדוק את הגג והבית שלכם בכלל, ואז היא תוכל לתת הצעת מחיר איטום בית פרטי, אשר תכלול את כול פרטי האיטום.  

בישראל ישנם הרבה חברות איטום וקבלני איטום, אשר מציעים את שירותיהם באזורים רבים בכל הארץ, תוכלו לברר לגבי מחיר איטום בית פרטי, אשר יהיה לרוב לפי מ”ר, מורכבות העבודה, חומרי האיטום זמן העבודה ועוד. אמנם לא כל נתוני בית זהים, אך המחיר לפי מ”ר כן זהה, כך שיש להכפיל את כמות המ”ר שיש לאטום במחיר למ”ר ואז תקבלו מחיר איטום בית פרטי אך יש גם להוסיף גם 17% מע”מ. 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן