איטום גגות בשדרות

 

אנו כבר בסוף הקיץ וזה בדיוק הזמן לבדוק את מצב איטום גגות בשדרות. לפני שתאחרו את המועד, כאשר יתחילו הגשמים לרדת וזה יהיה מאוחר, הזמינו חברת איטום גגות בשדרות מוסמכת ומוכרת, על מנת שתהיו סמוכים ובטוחים כי האיטום שלכם יהיה ללא דופי ויחזיק מעמד למשך כמה שנים טובות. אפילו אם לפני שנה שנתיים, ביצעתם איטום גגות בשדרות, בכל שנה, יש לבדוק את תקינות האיטום לפני בוא החורף, כך שיהיה לכם חורף שקט ונעים בבית חם וללא נזילות ונזקים בתקרה ובקירות הבית. ישנן כמה שיטות איטום  אשר יש להתאים אותן לפי האיטום הקודם שהיה בגג.

 

ישנה השיטה הראשונה והוותיקה שהיא איטום גגות בשדרות באמצעות זפת, אך שיטה זו אמנם זולה, אך אינה מחזיקה מעמד לשנים וכן, יש לבצע סיוד בגג בכל קיץ בגלל שהזפת השחורה צוברת חום שאינו נסבל בבית. ישנה שיטת איטום גגות בשדרות, באמצעות חומרים אקריליים או פוליאורטניים, במיוחד לגגות משופעים ולרוב בבתים הפרטיים.  לרוב חומר איטום זה משמש לתיקונים של איטום גגות בשדרות. השיטה השלישית לאיטום גגות היא באמצעות יריעות ביטומניות שמתאימות לאיטום על זפת שהייתה שכבת האיטום הקודמת או יריעות ביטומניות שכבר התבלו עם השנים ויש לבצע איטום גגות בשדרות מחדש.

 

היתרון הרב באיטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות

ראשית, את היריעות הביטומניות מחברים באמצעות מלחם גז, אין צורך בתחזוקה כגון סיוד בקיץ, היות והיריעות כבר מגנות על גגות הבית או בניין המגורים הן מפני נזילות, קור וחום. האחריות הארוכה ביותר, ניתנת על איטם גגות בשדרות או בכל עיר אחרת שבוצע בה איטום באמצעות יריעות ביטומניות, כך שתקופת האחריות היא ל-10 שנים. האחריות הארוכה, מראה, כי מדובר באיטום איכותי שיצרני היריעות הביטומניות וחברות האיטום בטוחות במוצר איטום איכותי זה. היריעות מגיעות בגלילים שהאורך שלהם הוא 7.5מ’ ורוחבן מטר אחד. העובי של היריעות הביטומניות משתנה ואת העובי יש להשאיר למומחי איטום גגות בשדרות.

 

מי שלמעשה יחליט על שיטת איטום גגות בשדרות, יהיה קבלן האיטום, אשר יגיע אליכם ויבדוק היטב את הגג, הנתונים, מצבו וכדומה. לעיתים יש להחליף יריע אחת או שתיים, אך לפעמים יש להחליף את כל האיטום, בגל עבודה לא מקצועית, היפרדות היריעות ועוד. כאשר מדובר בגג של בניין מגורים, העבודה תהיה מורכבת יותר, היות וישנם מתקנים שונים כגון: דודי שמש, מזגנים, לווונים ועוד, מה שיגרום לצוות איטום גגות בשדרות, לעבוד קשה יותר, כאשר יצטרכו להוריד את המתקנים, לנקות את שטח הגג ולהתחיל במלאכת האיטום, כאשר האיטום יהיה מוכן, יש להחזיר חזרה את המתקנים לגג. בסוף ביצוע האיטום, חברת איטום גגות בשדרות תבצע בדיקת הצפה באמצעות צינור מים, לבדוק שהאיטום תקין.

 

 האם ניתן להסיר איטום קודם על מנת לאטום גגות ביריעות ביטומניות?

התשובה  היא שאפילו מומלץ לקלף את השכבה הקודמת של האיטום, על מנת שלא יהיו כשלים באיטום גגות בשדרות, באמצעות יריעות ביטומניות. אמנם ישנה עבודה נוספת לבצע, אך בסופו של דבר היא תשתלם לכם מכל הבחינות, היות ואיטום באמצעות יריעות ביטומניות הוא האיטום הנפוץ והטוב ביותר. אין טעם לנסות ולהוזיל עלויות היות ואנו יודעים כי הזול יעלה בסופו של דבר ביוקר ומלבד זאת, אנו לא מתכננים להחליף כל שנה או שנתיים את איטום גגות בשדרות, כי אם אנו מעוניינים לעבור הרבה חורפים  ללא נזילות או בעיות יטום. זו הסיבה, כי רבים מעדיפים לשלם סכום מסוים, אך להיות שקטים למשך שנים רבות.

 

ישנן עלויות שונות שעליכם לקחת בחשבון ולכן בהצעת המחיר שתקבלו על איטום גגות בשדרות יש להכין את הגג לאיטום, על מנת שהאיטום יהיה יעיל ויתפוס היטב. כל פינה בגג חייבת להיות מוגנת ואסור להשאיר “שטח מת” באף מקום בגג. יש לקחת בחשבון כי  הגג חשוף לשחיקה של מזג האוויר, במיוחד באזור הדרום שהוא כה חם בימי הקיץ והאביב. אחת לחמש שנים, מומלץ להזמין קבלן איטום, אשר יבדוק את מצב האיטום בגג. אל תחכו עד שיופיע כתם רטיבות בתקרה או בקירות הבית, פשוט יש להיות עם האצבע על הדופק, מה שיגרום לכם להיות שקטים וכן, לא ייגרמו נזקים לבית, אם תהיו מספיק ערניים.לעיתים, תצטרכו לבצע תיקונים נקודתיים, במידה ויהיו אזורים בגג שיהיו חשופים יותר לנזקי מזג האוויר ולכן, יש ליישם את התיקון באמצעות חומרי איטום מיוחדים שקבלני איטום מכירים ויתאימו אותם, לפי סוג האיטום. כאשר אתם גרים בבית או בדירה שעבדתם קשה על מנת לרכוש אותה, התחזוקה של הנכס, חייבת להיות נכונה. אחד מהדברים שיש לתחזק נכון הוא איטום גגות בשדרות, במידה ואתם גרים באזור זה.

 

מחירי איטום גגות משתנים בגלל הנתונים

אמנם תהיו מעוניינים לערוך השוואת מחירים של חברות איטום גגות בשדרות, במידה ואתם מתגוררים בעיר זו, אך מלבד המחיר  שמחושב לפי מטר מרובע, ישנם נתונים אחרים שיש לקחת בחשבון ולכן, השוואות של הצעות מחיר יש לקחת, כאשר נציגם של חברות איטום כבר הגיעו אליכם ובדקו את מצב הגג. רק אז, תוכלו להשוות את המחירים, אך חשוב גם לקבל המלצות לגבי חברת איטום גגות בשדרות. ככל שתהיינה יותר המלצות מאנשים שאתם מכירים, או מחווים דעת של לקוחות שהחוו דעה בפורטלים של איטום גגות בשדרות, כך תבחרו נכון חברת איטום גגות בשדרות. כמו כן, חברת איטום שיש לה וותק רב שנים, רוב הסיכויים כי מדובר בחברת איטום מקצועית. יש לשים לב גם לאיכות חומרי האיטום, מה שמהווה נדבך חשוב בבחירה נכונה של חברת איטום גגות בשדרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן