איטום גגות בנתיבות

 

כל אדם שמחזיק בנכס למגורים, יודע כי עליו לבדוק את נושא איטום הגג לפני בוא החורף. בעיר נתיבות למשל, אפשר למצוא לא מעט מבנים ישנים, כאלה שכבר הזמן עשה בהם את שלו וכן, בעיר נתיבות שהיא באזור הדרום השמש חזקה ברוב ימות השנה. יחד עם זאת, החורף עשוי להיות קשה במקרה זה, תמיד צריך לבדוק את האיטום בגגות ואם האיטום קיים כבר שנים רבות, זה הזמן להזמין קב חן איטום גגות בנתיבות. איטום מקצועי של הגג, ימנע מרטיבות לחדור למבנה ולהשפיע לרעה על הקירות הפנימיים. המים מחלחלים ויורדים למטה, מה שיכול להזיק ליסודות של המבנה.

 

גשמים הם ברכה  אבל רטיבות ממש לא

אמנם אנו מצפים בכל חורף לגשמים שנקראים גם גשמי ברכה, אבל כאשר מדובר על רטיבות זו אינה ברכה למבנה. הטיפול הטוב ביותר הוא מניעת רטיבות בגגות, באמצעות איטום גגות בשדרות, באמצעות חברת איטום מוכרת ומקצועית, אשר מחזיקה בצוות מיומן שיש לו הסמכה וניסיון רב שנים בכל סוגי איטום גגות בנתיבות. חשוב לציין, כי לכל גג יש את האיטום שמתאים לו ולכן, יש להשאיר את מלאכת איטום גגות בנתבות, רק בידיהם של המומחים, אשר מחזיקים בחומרי איטום מתקדמים ואיכותיים. התפקיד שלכם הוא, לקבל מידע לגבי חומרי האיטום השונים, לאחר שאתם כבר יודעים באיזה חומר איטום אטמו את גג ביתכם, לפני שהזמנתם חברת איטום שתתקן את האיטום הקודם, או שתיישם עבורם איטום חדש.

 

 אילו סוגי גגו קיימים ומה הבעיות הנפוצות בגגות השונים?

ישנם סוגים שונים של גגות, למשל גגות רעפים שלרוב מאפיינים בתים פרטיים. כמו כן, ניתן למצוא גגות בטון, צפחה, חרס, פלדה מגלוונת ועוד. הפגיעה במערכת איטום גגות בנתיבות, מתרחשת לרוב, כאשר עולים לגג לבצע תיקון בדוד, במנוע של המזגן וכדומה. הליכה על גג ריפים, גורמת נזקים וכן עייפות החומר, עשויה לגרום לשברים או סדקים בגג הרעפים. יש לציין בנוסף, כי גם תזוזות של המבנה יכולות לפגוע באיטום הגג. ישנם תיקונים שונים לאיטום גגות בנתיבות, כמו שימוש במשחות איטום שנראות כמו מסטיק. חומרים אלה הם חזקים וגמישים ומתאימים לתיקונים נקודתיים על גג הרעפים.

 

איטום גגות בטון בנתיבות

אחד הגגות האידיאליים הם גגות בטון. מדובר על גגות חזקים במיוחד ועמידים בפני מים וכן, מנזקי מזג האוויר. הבעיה היא כאשר הגגות אינם נבנים נכון, כמו למשל שיפועים, סדקים ועוד. האיטום האידיאלי של גגות בטון, הוא באמצעות יריעות ביטומניות, שמהוות את חומר איטום גגות בנתיבות הטוב ביותר. ברוב אזורי הארץ, העדיפות לאיטום היא באמצעות יריעות ביטומניות וכן, האחריות על איטום ספציפי זה, היא הארוכה ביותר כאשר קבלני איטום מעניקים אחריות של 10 שנים לאיטום ביטומני.

 

 איטום גגות מאיסכורית

אחד מהגגות הבעייתיים ביותר הוא איטום גגות מאיסכורית. גגות אלה, נוטים לסבול מדליפות ונזילות היות וגג זה מחובר באמצעות ברגים והדליפה של מי הגשם, עשויה להגיע מאזור הברגים. זו הסיבה כי כאשר מתקינים גגות מאיסכורית, יש  להתקין גומיות מיוחדות, או שיש להתקין יריעות מתאימות. אחד מחומרי האיטום שמתאימים לגגות מאיסכורית הוא חומר איטום פוליאוריתני.  או חומרים אפוקסים שיש ליישם אותם באמצעות התזה. תחילה, יש להשתמש עם פריימר, שהוא חומר שמקשר ועליו למרוח אפוקסי שיתאים לאיטום גגות מאיסכורית.

כיצד אוטמים גגות ממתכת?

ישנם סוגים שונים של גגות ממתכת, למשל גגות העשויים מפח, אלומיניום, ברזל וכדומה. אם גג מתכת מחשף למים הוא עשוי להחליד והבלאי שלו יהיה מואץ. יש לוודא כי איטום גגות ממתכת יהיה איכותי. מלבד זאת, גג מתכת שלא יבוצע בו איטום נכון אף ירעיש כאשר גשמים יורדים עליו. למשל אחד מסוגי איטום גגות בנתיבות העשויים מתכת, הוא באמצעות יריעות ביטומניות, חומרי איטום אקריליים ועוד. לפני יישום סוג האיטום, יש למרוח פריימר על בסיס מים ואז ליישם את האיטום. יש לדעת, כי בכל עבודת איטום גגות בנתיבות ובשאר האזורים בארץ, יש לעבוד על גג נקי מאבק, חלקים רופפים, או חומרי איטום מתפוררים שהיו קודם לאיטום החדש. יש ליישם את חומר האיטום לאחר שהגג נקי, באמצעות מספר שכבות  איטום גגות בנתיבות. יש להקפיד על פרטי האיטום, למשל פתחי הניקוז, מרזבים ועוד.

איטום נכון של גגות מעלה את איכות החיים

מיותר לציין, כי איטום גגות בנתיבות, אשר יתבצע בדרך הנכונה והמקצועית, יגרום לטמפרטורות אידיאליות בבית וכן, לחיסכון בהוצאות אנרגיה, כגון חימום או קירור הבית. כאשר הבית או הדירה קרירים בקיץ ונעימים בחורף, זה מה שיגרום לאיכות חיים טובה יותר.אם הגג שלכם חדש ועדיין לא בוצע ב איטום גגות בנתיבות, תוכלו לבחור בשיטות איטום שונות, כאשר האיטום האידיאלי, א מדובר על גג בטון, הוא איטום גגות בנתיבות, באמצעות יריעות ביטומניות. במידה והגג הוא גג רעפים, מומחי האיטום, יוכלו להמליץ לכם על שיטת האיטום האידיאלית עבור גג הרעפים.

להיות מבסוטים עד הגג – איטום איכותי של גגות

בעלי המקצוע העוסקים בתחום איטום גגות בנתיבות או בכל עיר אחרת בארץ, היא חשיבות מכרעת. לכן, בחירה נכונה של קבלני איטום תגרום לכם להיות שבעי רצון ולהיות שקטים למשך שנים רבות.שימו לב כי איטום גגות בנתבות, יש לבצע בעונה החמה של השנה שהיא הקיץ, כאשר מזג האוויר יציב ואין חשש כי ירדו גשמים. זו הסיבה שלא צריך לחכות לרגע האחרון, כי אם להזמין בזמן הנכון חברת איטום גגות וותיקה ומקצועית. יש לקבל אחריות וכן, יש לשים לב, כי חברת האיטום ביצעה בתום עבודת האיטום, בדיקת הצפה באמצעות מים, על מנת לוודא, כי מדובר  באיטום מוחלט ושהמים לא חודרים לגג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן