איטום קיר חיצוני ביפו

איטום קיר חיצוני ביפו

פעולות שונות לשימור המבנה חשובות לתחזוק ושמירה על הערך שלו, לא משנה אם מדובר על בית פרטי או על בניין מגורים, אך אם אתם גרים באזור יפו יש לבצע איטום קיר חיצוני ביפו, במיוחד אם המבנה שלכם נמצא קרוב לים. יש לציין כי גם בבניית בית חדש הדבר החשוב  הוא לבצע בידוד טוב ומקצועי של קירות חיצוניים, מה שימנע בעתיד כשלי איטום ונזק למבנה שעשוי אף להיות חמור.  עם השנים, ניתן יהיה להבחין בכשל איטום של קירות חיצונים.  הלחות והמים נכנסים לקירות הבית, מחלחלים למטה לכוון היסודות ואז לסכנה למבנה הבית.

 

אם אתם גרים ביפו ומעוניינים לשמור על המבנה שלכם, יש למצוא חברת איטום קיר חיצוני ביפו, הקרובה אליכם וכזאת שיש עליה המלצות טובות. מדובר למעשה על פעולה הנדסית ומכאנית ויש לתת את מלאכת איטום קיר חיצוני ביפו, בידיהם של מומחים באיטום. יש לבקש את תעודת קבלן האיטום וכן, יש לבדוק כי הצוות של האיטום, הוא צוות מומחים באיטום. ישנם מצבים של מבנים גבוהים שעבודת איטום קיר חיצוני ביפו חייבות להתבצע רק באמצעות סנפלינג שהוא עבודה בגובה, אך הצוות חייב להיות בעל רישיון לעבודה בגובה .

 

אילו כשלים נפוצים באיטום קירות חיצוניים?

עשנם כשלים נפוצים אשר מצריכים איטום קיר חיצוני ביפו. למשל אם מדובר בבניין או מבנה ישן, אשר נאטם באמצעות תערובת של מלט לבן וטיח, העמידות אינה מושלמת וככל שהשנים חולפות האיטום הופך להיות חלש יותר. ישנן נקבוביות במערכת איטום קיר חיצוני ביפו של מבנה ישן, כך שהמים והלחות חודרים לקירות הפנימיים.. ישנם חיפויים שונים לקירות החיצוניים, למשל חיפוי באבן או שיש יכול להיות בעייתי יותר אם ישנם כשלים של איטום קיר חיצוני ביפו או בשאר הערים בארץ.

 

ישנם כשלי איטום מהותיים, כגון תפר שנובע מתזוזות הקרקע במקום של המבנה. יש ליישם פריימר מיוחד בתוך הסדק ואז חיפוי מתאים לתנאי החוץ. ניתן אף לבצע תיקון של טיח חיצוני, כאשר לטיח יש מרכיב של איטום קיר חיצוני ביפו ובשאר הערים בישראל. כשלי איטום קיר חיצוני ביפו, עשויים לנבוע משחיקה טבעית של החומר או של החיפוי החיצוני. לעיתים גם טעות בבניה, יכולה לגרום לבעיות ואי יישום של תשתיות איטום תקינות. זו הסיבה כי גם לאחר הבנייה של המבנה, יש להזמין מהנדס בניין אשר יעבור על כל המבנה וייתן חוות דעת מקצועית לכל המבנה, מה שיכלול גם את תשתיות האיטום בבית או במבנה.

 

כיצד קבלן איטום מקצועי מיישם איטום קירות חיצוניים ?

ראשית, קבלן איטם מקצועי, בודק את מצב הטיח ואז בודק את שאר הקירות החיצוניים . הקבלן יבחר בחומרי איטום חדשניים ואיכותיים, תוך התרמה לסוג הקירות החיצוניים ואז יתחיל עם היישום של איטום קיר חיצוני ביפו. במדיה והמבנה הוא רב קומות או שמדבר על מבנה פרטי, קיימת השפעה. אם זהו בניין רב קומות, האיטום יתבצע באמצעות סנפלינג שמצריך לא רק צוות מומחה באיטום קיר חיצוני ביפו ובכל הארץ, כי אם ברישיון לעבודה בגובה וביטוחים מתאימים. אם הטיח לקוי בקיר, הקבלן ימרח חומר אקרילי או חומר צמנטי. אם הקירות החיצונים מלאים בסדקים, יש להשתמש בחומר איטום אקרילי היות והוא גמיש. מצד שני, קיימים כמה חסרונות: החומר האקרילי יקר וצבעו נוטה לדהות בגלל קרינה ישירה של קרני השמש.

 

איטום קיר חיצוני ביפו, יכול להיות מורכב יותר, רק אם יש לחרוץ בחיפוי האבן בחריצים, על מנת להחדיר חומר איטום קיר חיצוני ביפו או בכל עיר אחרת. אם מדובר באיטום קיר חיצוני ביפו שעדיין אין בו סדקים, יש לבצע רק תיקונים נקודתיים ורק באמצעות חומר איטום צמנטי. שימו לב כי קבלן האיטום שלכם, מבצע את העמידה בדרישות התקן והתכנון של מבני מגורים. תכונות החיפוי, חייבות להיות תואמות לדרישות התכנון ההנדסי והאדריכלי על מנת למנוע ליקויים בבנייה ולהתאים את החיפוי והאיטום, לשאר המבנים הנמצאים בסביבה. יש לשים לב כי אם מדובר על איטום קיר חיצוני ביפו הקבלן חייב לדעת, אם השכבות מכסות היטב ומספיקות בור איטום קיר חיצוני ביפו.

 

תחזוקה שוטפת של קירו החוץ תספק הגנה מלאה וערך גבוה של המבנה

יש לציין, כי חשוב לבצע תחזוקה נכונה ושוטפת של הקירות החיצוניים בכל מבנה. זו הסיבה כי יש להזמין קבלן איטום בכל שנה, לפני בוא החורף, על מנת שיאשר כי הקירות החיצוניים תקינים. במידה ויימצא סדק או קילוף של טח, ניתן יהיה לאטום אותו באמצעות חומר איטום מתאים, לייבש וליישם בעוד שכבה אם יש צורך. אם מדובר על גילוי של סדק גדול, על קבלן האיטום יהיה לאטום אותו באמצעות סילוקסן. החומר חייב ערבוב כמה פעמים, לפני שמיישמים אותו. ישנן כמה שיטות של איטום קיר חיצוני ביפו, כמו למשל איטום בהתזה שהוא יעיל ומהיר. יש לשים לב כי חומרי האיטום נספגים היטב בקירות. 

 

לפעמים יש לבצע חיזוק של חיפוי הקירות החיצוניים, כ שמדובר על מערכות איטום, אשר שומרות על הבידוד התרמי . ניתן לבצע תחזוקה של איטום קיר חיצוני ביפו. ניתן לאטום סדקים ושברים באבני החיפוי, כך שפעולות אלה, ימנעו את ההתפוררות של האבן. ישנה שיטה נוספת וידועה שהיא אף אמינה יותר, כשאר מבצעים איתור קיר חיצוני ביפו באמצעות יריעה ביטומנית, אשר נחשבת לאיכותית ומונעת חדירת מים. אם למשל עשנה שכבה ישנה ול איכותית בקיר החיצוני, ניתן יהיה להסיר וליישם ביריעה ביטומנית חדשה. בכל מקרה, בקשו מקבלן האיטום שלכם שיבדוק את מצב האיטום של הקירות החיצונים במבנה, כך שתוכלו לדעת מה ההליכים שהוא מעוניין לנקוט לפי נתוני המבנה, בקשו הצעת מחיר והשוו אותה מול קבלני איטום איכותיים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן