איטום פנימי חיצוני ברעננה

איטום קיר חיצוני ברעננה

איטום קיר חיצוני ברעננה

יש לציין כי שיקום מבנים חייב להתבצע באופן מקצועי ומושלם, היות ונזק קטן, הופך להיות גדול יותר. בכל עיר בארץ, גם ברעננה ישנם מבנים ישנים, כך שיש לבצע איטום קיר חיצוני ברעננה. גם מירידה בערך הבית עשויה להיגרם עקב הזנחה של המבנה. יש לשים לב תמיד במיוחד בכל סוף קיץ לבידוד ואיטום המבנה, היות וחוץ ממראה שאינו אסתטי, הבעיה היא של הרס המבנה חדירת מים לקירות פנימיים ובעיית בריאות של בני הבית. כאשר הקיר החיצוני מנופח, סדוק או שיש בו סימני עובש, או כתמים צהובים בקיר, היסודות עשויים להיחלש. זה הזמן להתחיל לדאוג לתחזוקה ואיטום נכון.

 

אם יש לכם דירה להשקעה במבנה שיש בו בעיות באיטום של קיר חיצוני, יהיה קשה למצוא שוכרים היות ומדובר בפגם חיצוני שעשוי להגיע לפנים הבית. ערך הנכס יורד יש לפנות לחברת איטום מוכרת ושיש עליה חוות דעת טובות. כמו כן, כאשר המבנה מתיישן הטיח כבר מתיישן, קיימת סכנה של עוברי אורח שהטיח יפגע בהם, או חלקים שמתפוררים ונופלים מגובה רב. יש לציין, כי בחירת קבלן איטום היא מכרעת, משום שיש למצוא אנשי איטום מקצועיים המתמחים בנושא של איטום קיר חיצוני רעננה ובשאר אזור המרכז.

 

אל תזניחו איטום קירות חיצוניים

אסור להזניח איטום קיר חיצוני ברעננה, היות ולא רק שהמבנה ייהרס, איכות חייהם של הדיירים תרד, כי אם גם ערך הבית ירד וחבל. עדיף להשקיע סכום שאינו בשמיים, מה שיוכל לחסוך לכם שיפוץ מאסיבי ושיקום המבנה כתוצאה מהזנחה. בעיות אחה כאיטום קיר ברעננה ובשאר ערי הארץ, נגרמות בשל נזקי מזג האוויר, איטום כושל מלכתחילה או טעות וחוסר תשומת לב מצד הקבלן. מלבד זאת, מבנים ישנים יידרשו יותר תחזוקה ואפילו בדיקה של פעם בשנה באמצעות קבלן איטום קיר חיצוני ברעננה, שיוכל לבדוק את מצב הקירות החיצוניים, כך שיוכל לקבוע, אם יש לבצע תיקונים מקומיים באזורים מסוימים בקירות החיצוניים של המבנה.

 

למעשה,  סוג של איטום קיר חיצוני ברעננה, נקרא איטום שלילי, היות ואיטום זה, מגן על יציקת הבטון ומונע ממים לחדור ליסודות הברזל. האיטום משפיע גם על האסתטיות של המבנה וכן, שומר היטב על המבנה. יש לדעת, כי רטיבות משפיעה על יסודות המבנה מה שיוצר יונים, אשר גורמים לחלודה ביסודות. כאשר ישנם תפרים במבנה, תפקידם הוא להפריד בין חלקיו השונים של המבנה ולאפשר את ההתפשטות וההתכווצות, בין  חלקי התפר, ללא העברת לחצים ועומסים. כאשר נוצרים סדקים בתפרים של המבנה, בגלל הבדלי טמפרטורה ותהליך של התקשות הבטון לאחר היציקה, יש למלא אותם בחומר מילוי פוליאוריתני. חומר זה בא במרקם גמיש כגון משחה בגלל שהתפרים בבניין, נתונים תמיד בתנאי תזוזה אם התכווצות או אם התפשטות, חומרי איטום גמישים, יעמדו בתנודות של המבנה  וישמרו על גמישות זו, לאורך שנים רבות.

 

גם בחומרי איטום קירות גמישים יש לדעת כיצד להשתמש

יש לציין, כי גם בחומרי איטום קיר חיצוני ברעננה, כאשר חומרי האיטום הם גמישים, יש לדעת כיצד ליישם אותם.יש למשל, להקפיד על עובי מתאים של חומר האיטום, משום שאם מדובר על חומר שיהיה דק מדי, הסדר ייפתח שוב ולכן כל העבודה של איטום קיר חיצוני ברעננה, יהיה לחינם. מצד שני, גם עובי רב מדי או מות נדיבה מדי של חומר איטום אלסטי, יכול לגרוע.זו הסיבה כי קבלני איטום וותיקים שיש עליהם חוות דעת טובות מלקוחות, יודעים את הכמות המדויקת של חומר האיטום הגמיש בתפרים של מבנים. רבים מחומרי איטום קיר חיצוני ברעננה, מבוססים על סיליקון, שהוא אחד מחומרי האיטום השכיחים ביותר שמשתמשים בהם קבלני האיטום. יש לציין, כי חומר איטום המכיל סיליקון, מתאים לקירות מינראליים וקירות צמנטים ומשתמשים בו על קיר אנכי חיצוני. חומר איטום שיש בו סיליקון, נספג בקיר וגורם לו לדחות מים.

 

יש להכין היטב את הקיר, לפני שמבצעים בו פעולת איטום קיר חיצוני ברעננה. יש לשייף מקומות מסוימים, על מנת שיהיו חלקים וניתן יהי לאטום סדקים, לאחר מכן יש לשייף שוב ואז לצבוע לאחר האיטום. ישנם מקומות אשר ב הטיח כבר מתקלף ולכן, קבלני איטום מומחים, יסירו תחילה את הטיח המתקלף ורק אז, יתחילו בהכנת השטח לקראת היישום של איטום קיר חיצוני ברעננה. אם מדובר ביישום של כמה שכבות על קירות חיצוניים, יש להמתין כי כל שכבה תתייבש, כך שהעבודה תהיה יעילה ומקצועית.

 

מהם חומרי איטום צמנטיים והאם הם מתאימים לכל סוגי הקירות החיצוניים?

יש לציין כי חומרי איטום צמנטיים, הם די נפוצים בענף הבניה. חומרי איטום צמנטים, מבוססים על חול, מלט וחומר פולימרי. מדובר על כושר איטום חזק וכושר ההיצמדות הוא חזק. חומרי איטום צמנטים יעילים במיוחד לאיטום של קירות בטון וכן על גבי טיח. יש לציין, כי אתגר של קבלני איטום הוא בחירה בחומרי איטום איכותיים וכן,  ביישום  של איטום קיר חיצוני ברעננה. אם אתם מאזור רעננה, יש לבחור בקבלני איטום קיר חיצוני ברעננה הנמצאים ונותנים שירות באזור המרכז, כך שהמרחק לא ייקר את התשלום על האיטום.

 

יש לציין כי המחיר של איטום קיר חיצוני ברעננה או באזור המרכז, יהי על פי מ”ר, סוג חומר האיטום וכן, מורכבות העבודה. כאשר תקבלו הצעת מחיר מקבלן איטום, שי להשוות את המחיר מול כמה חברות איטום מוכרות אחרות, כך שתראו מה פער המחירים ואם המחיר אכן מתקרב להצעת המחיר של קבלני איטום אחרים.קבלן איטום מומחה, ידע היטב היכן ישנם אזורים בקירות החיצונים שמועדים לפורענות. אל תחכו עד שיופיע כתם של מים, עובש או קילוף טיח. פשוט הזמינו קבלן איטום שיוכל לתת לכם חוות דעת מקצועית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן