איטום גגות באשקלון

 

איטום גגות באשקלון – למה צריך?

כדי למנוע נזילות ונזקים לדירה שלנו במיוחד בחודשי החורף, אנו נזדקק לאיטום הגג. הגג הוא שכבת ההגנה החשובה ביותר של הבית. הוא מגן על המבנה ועל הדירה שלי מפני רטיבות ובאיטום נכון הוא יפחית את החום והקור שעוברים ממנו. איטום גגות באשקלון יתבצע בסיום שלב הבניה וגם אחת לתקופה. עדיף שהאיטום ייעשה בקיץ כך שנגיע לחודשי החורף הגג שלנו לא ידלוף וכך נהיה בראש שקט. הזנחת הגג עלולה להוביל למצב של נקודות חשופות והמים ימצאו את דרכן לחדור דרכיהן לתוך המבנה/הדירה ולגרום לנזק רב.

 

מהן הדרכים לביצוע איטום גגות באשקלון

ישנן שיטות רבות ושונות לאיטום גגות באשקלון וכל שיטה מתאימה לסוג שונה של גג. כמו כן, יש מצבים שאפשר להשתמש במספר שיטות לאותו הגג וכאן נכנס השיקול דעת של הקבלן המבצע את האיטום איזה שיטה כדאי לבחור על מנת שתביא לתועלת הרבה ביותר, לאיטום הנכון ביותר, שיימנע מאיתנו בעיות בעתיד.

שיטות לאיטום גגות באשקלון

ישנן מספר שיטות לאיטום גגות, כל שיטה מתאימה לסוג גג שונה. 

להלן מספר שיטות:

  1. איטום גג רעפים – מבוצע עם חומרים פולימרים אקריליים. מאתרים את הרעפים הפגומים ולאחר מכן מטפלים בהם באיטום של החומרים הנ”ל.
  2. איטום גג בטון – את האיטום צריך לבצע לפני המעבר לבית וגם כל מספר שנים, בהתאם לסוג האיטום שנעשה. בגג בטון ישנן מספר שיטות איטום: איטום ביריעות ביטומניות או זיפות. 
  3. השיטה נבחרת לפי מצב הגג ובהתאם לשיטה הקודמת בה נעשה האיטום
  4. גגות מרוצפים – האיטום נעשה בלי הרמת הריצוף קיים ובלי לפגוע בו. מבצעים איטום בין המרווחים במצרפות. משתמשים בחומרים פולימריים או אקריליים או במשחות ביטומניות.

 

מתי כדאי לבצע את האיטום בגגות באשקלון

כדאי ורצוי מאוד לבצע את איטום הגגות באשקלון בעונת הקיץ לפני בוא הגשם. אם נעשה את פעולת האיטום בחורף שיורדים גשמים, המים יחלחלו פנימה אל המבנה ואנו לא נרגיש זאת, אבל המבנה עלול להיפגע ללא ידיעתנו. אנחנו יכולים שלא להבחין במים, אבל בתקרה יכול להופיע עובש והתקרה עלולה להינזק ואפילו להתפורר. אם במקרה יש הבחנתם במקרה כזה בחורף כמובן שיהיה אפשר לטפל בזה גם בחורף בימים יבשים, אבל לא כדאי להגיע למצבים האלה. ולכן עדיף לטפל בזה כבר בקיץ ולהגיע לחורף עם ביטחון וראש שקט שלא יקרה משהו לגג בחורף. בנוסף לזה, גם בחורף בדרך כלל קבלני איטום גגות באשקלון מאוד עסוקים וקשה מאוד להשיג אותם ולכן עדיף להזמין אותם כבר בקיץ ולייצר לנו שקט שהגג שלנו אטום טוב ולא ידלוף לנו בחורף.

מה תפקידו של איש איטום גגות באשקלון

אז מה למעשה עושה איש איטום ? איש האיטום בעצם בא ובודק קודם כל את הפתרון המתאים ביותר לאיטום הגג שלכם . הוא בודק איזה סוג גג יש לכם. גג מרצפות, גג בטון וכו’…. לאחר שהוא בודק את סוג הגג, הוא יידע איך לטפל בו. אבל לפני שהוא ניגש לפעולת האיטום הוא צריך לנקות טוב טוב את הגג מכל לכלוך ושאריות של עלים וענפים. הגג חייב להיות נקי כדי שהחומר או היריעות שיניחו עליו יתפסו טוב ואם הגג יהיה עם לכלוך החומר לא יתפוס טוב והאיטום לא ייעשה כמו שצריך. רק לאחר שאיש האיטום ניקה טוב את הגג הוא יתחיל בפעולת האיטום.

 

מהי הדרך הדרך ביותר לאיטום

שתי השיטות הכי נפוצות לאיטום גגות הן הנחת יריעות ביטומניות וזיפות. אז מה עדיף יותר ? באופן כללי, בגגות בטון ובגגות קלים, שיטת הזיפות או השימוש ביריעות ביטומניות הן השיטות המומלצות ביותר. אז איך ייבחר איש האיטום בין שתי השיטות ? שיטת איטום הגג ע”י זיפות היא שיטה ישנה וטובה מאוד והיא עובדת מצויין וגם נחשבת לזולה יחסית ומתאימה לשני סוגי גגות. בשיטת הזיפות יש לחזור על הפעולה כל שנתיים עד חמש שנים, בהתאם למספר השכבות שנעשו ולכן כדאי תמיד לבקש מאיש האיטום לבצע שתי שכבות לפחות. 

איטום ביריעות ביטומניות יישאר לתקופה ארוכה יותר, אך השיטה הזאת יקרה יותר וגם נשארת לתקופה קצרה יותר והיא לא מתאימה לכל גג. גג שיש עליו דודי שמש ועוד כל מיני דברים שצריכים להישאר עליו פחות מתאימה לשיטה זו. לכן איש האיטום יבדוק קודם מהי הדרך הטובה ביותר לגג אטום ורק לאחר מכן יציע הצעת מחיר מתאימה.

 

כיצד נמצא חברת איטום מובילה באשקלון

מציאת חברה הכי מתאימה לנו לאיטום גגות באשקלון היא משימה חשובה מאוד ולא פשוטה, לא כל איש איטום יהיה דווקא מתאים לאיטום הגג שלנו פסציפית. עלינו לעשות סקר בין חברות האיטום ע”מ למצוא את החברה ואיש האיטום המתאים לנו. מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים חברת/איש איטום ? עלינו לבחוון את הניסיון הקודם של החברה, איזה פרויקטים היא יכולה לבצע, באיזה חומרים הם משתמשים, באיזה גגות הם מתמחים, האם הם עשו פרויקטים גדולים לפני כן, כדאי גם לקבל חוות דעת מאנשים שעשו אצלם איטום גגות.

כדאי לבדוק גם שהחברה שאנו מזמינים יודעת לבצע יותר מאשר שיטה אחת ולבקש ממנה הצעת מחיר מסודרת לפני שסוגרים איתה עיסקה. ההצעה בדרך כלל ניתנת לפי מטר מרובע, אך לפעמים בגלל שהגג מלוכלך או בגלל שהגג עמוס בדברים והגישה אליו מורכבת המחיר ייקבע גם לפי זה.

כאשר מבקשים הצעת מחיר יש לבחון גם: באיזה שיטה משתמש איש האיטום, באלו חומרים הוא משתמש ואיך תתבצע העבודה. כדאי שכל הפרטים יהיו רשומים בהצעת מחיר, ושההצעה תכלול גם את כל העבודה כולל ניקיון הגג וההכנה של הגג לפי האיטום.

 

לסיכום

אם אתם רוצים להזמין חברת איטום גגות באשקלון, כדאי שתשקלו לעשות את זה בחודשי הקיץ כל עוד הגג יבש, כך שתגיעו לעונת הגשמים הגג שלכם יהיה אטום ולא תתקלו חס וחלילה ברטיבויות שגורמות לנזקים, לריקביות, לעובש ולריחות לא נעימים במבנה ובדירה. כדאי לכם לבחור טוב טוב בחברת איטום או באיש איטום מקצועי וטוב שייתן לכם את המענה הטוב ביותר לאיטום הגג שלכם. תדאגו שזו תהיה חברה מקצועית, עם ניסיון שמתמשת בחומרים הטובים ביותר לאיטום, שיודעת לאבחן בדיוק איזה חומרים טובים לאיטום הגג שלכם. אז כדי שתהיו רגועים לקראת החורף ולא תסבלו מנזילות בגג שלכם, תדאגו לאיטום טוב טוב של הגג שלכם וכך תוכלו להיות בראש שקט.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן