איטום גגות באשדוד

גיליתם נזילה בגג שלכם ואתם זקוקים לטפל בה בדחיפות, אל תהססו יש הרבה חברות איטום גגות באשדוד, שאפשר להזמין מהרגע להרגע. יש חברות באשדוד מקצועיות עם שיטות איטום מהמתקדמות והמעודכנות ביותר. כל הקבלנים באשדוד משתמשים בחומרים איכותיים ביותר על מנת להבטיח שהנזילה תופסק מיידית, ושלא תחדור לבית ותגרום לבית נזק. אפשר להזמין חברות איטום גגות באשדוד לכמה מטרות: איטום לגג חדש לאחר בניה, בדיקות שנתיות לגג לפני החורף במיוחד, תיקון מקצועי לאחר הצפה !!. 

מתי כדאי להזמין חברת איטום באשדוד

גם אם הגג שלכם במצב טוב כרגע, למרות שהוא עשוי מחומרים עמידים כמו בטון או רעפי פלדה, תדעו שעם הזמן הוא הולך ונשחק, ולכן כדאי לכם מאוד לא להמתין במיוחד עד החורף הבא ודווקא להזמין בקיץ  חברת איטום באשדוד שתבדוק את הגג שלכם שאכן הוא עמיד מפני הגשמים העתידים לבוא, שהוא אטום בצורה טובה וגם לבדוק שהמרזב לא סתום. אם תזמינו ותעשו את הבדיקה בקיץ חומרי האיטום יספיקו להתייבש וייהפכו ליעילים יותר.

מדוע כדאי להזמין חברת איטום באשדוד

אשדוד נחשבת לעיר גדולה עם בנייה מאוד מגוונת ולכן תמצאו בה הרבה סוגים של גגות, גגות העשויים מחומרים שונים, חברת איטום באשדוד מכירה כבר את הגגות הקיימים באשדוד, יודעת לזהות מאיזה חומרים הם עשויים ולכן קל לה יותר להגיע עם החומרים הנדרשים לאיטום הגג המיועד.

סוגי האיטומים של הגגות באשדוד

  1. איטום גגות בטון – רוב הגגות באשדוד עשויים מבטון, כדי לאטום גג בטון יש לוודא לפני האיטום שהגג נקי מכל לכלוך ורבב, לאחר מכן מורחים עליו חומר בשם פריימר ועליו שמים איטום מריחה של חומר אקרילי או פולימרי. לאחר ששמים את כל החומרים הנ”ל שאוטמים טוב טוב את הגג, מתקינים יריעות ביטומניות או שיש אפשרות של מריחת זפת חם על הגג.
  2. איטום גגות מרוצפים – בדרך כלל צריך בגגות מהסוג הזה יש צורך להרים את המצרפות ולכן יש צורך לאטום את הגג מההתחלה. הגג המרוצף חייב שימוש ביריעות ביטומניות והתקנת נקז כפול. אם במקרה ולא צריך להרים את המצרפות, משתמשים בחומרים אקריליים.
  3. איטום גגות רעפים – יש כמה סוגי רעפים ולפי זה נשתמש בחומרי האיטום הרצויים. בדרך כלל בגגות עם רעפים משתמשים בחומרי איטום פולימרים או אקרילים. יש גם אפשרות בחלק מהמקרים להשתמש באיטום באמצעות יריעות ביטומניות.
  4. איטום גגות אסבסט – איטום גגות מסוג זה מחייבת אישורים מיוחדים. יש להשתמש רק בחומרים ייחודיים לחומר אסבסט במריחה, שנועדו לנטרל סיבים המזיקים לחומר.
  5. איטום גגות מפח, אלומיניום או איסכורית חומרים אלה הם חומרים בעלי תחזוקה פשוטה ולכן האיטום שלהם הוא יחסית קל, בדרך כלל ניתן עם יריעות PVC  או יריעות ביטומניות עם פולימרים גמישים או חומרים אקריליים ניתן בקלות לאטום את הגגות מסוג זה.

עבודה של זיפות גגות יכולה להישמע כעבודה פשוטה, אך למעשה מדובר בעבודה שמצריכה ידע רב ובעיקר ניסיון קודם. נדרש לוודא שהתשתית ישרה ואין בליטות בזמן העודה וחייבת להתבצע עבודה הכנה מתאימה לפני שמתחילים את פעולת הזיפות וזה כמובן כולל ניקוי של הגג מאבק ולכלוך וגם לסילוק מכשולים ופסולת שהצטברו לאורך השנים.

כלים לאיתור נזילות בגגות

קבלן איטום באשדוד ידוע בעיקר בזכות התפקיד החיוני שהוא ממלא באיטום גגות של בניינים לקראת החורף. הקבלן מגיע לטפל בנזילות שמקורן לא ידוע, ולכן הוא חייב לפעול לאיתור מקור הנזילה לפני שיוכל לבצע את האיטום.

את איתור מקור הרטיבות, או הנזילה אפשר לבצע באמצעים מתקדמים ומקצועיים כמו למשל מצלמה טרמית, שמספקת מפת חום וקור של המקום הסובל מרטיבות וכך מסייעת לאיתור מקור הנזילה.

כך אפשר לאתר בקלות את מקור הנזילה בלי לשבור קירות, רצפות ותקרות. בעבר היו נאלצים לשבור קירות כדי לאתר את מקור הנזילה. היום לשמחתנו התקדמנו ויש אמצעים וכלים מתקדמים שעושים את החיים קלים יותר.

שיטות איטום גגות באשדוד

במקרים מסוימים על מנת לבצע את עבודות האיטום באשדוד יצטרכו להשתמש בעזרת סנפלינג על מנת שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. במידה והגג יהיה גבוה מאוד וקשה לגישה, או שהגג ללא תמיכה ויכול להוות סכנה לעובד האיטום, לא ייקחו סיכון וישתמשו בסנפלינג. רק כך ניתן יהיה לבצע את העבודה ולא לסכן את העובד ולהבטיח שהתוצאה הסופית תהיה מקצועית ככל הניתן.

כל כמה זמן כדאי לבצע איטום גגות באשדוד

כל איטום של גג הוא חומר שחשוף לפגעי מזג האוויר, סופג קרינת שמש ישירה, לחות גבוהה, גשמים, רוחות וכו.. ולכן החומרים כמה שיהיה טובים יישחקו עם הזמן. ולכן עדיף כל חמש שנים לבצע בדיקת איטום גגות ע”י מומחה. לפעמים הקבלן ימליץ לכם על תיקון נקודתי של הגג ולפעמים יהיה צורך באיטום של הגג כולו. כדאי לכם מאוד לעשות זאת ולא לחכות שפתאום יצוץ לכם כתם בתקרה ואז תכנסו ללחץ. אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שקט מנזילות בחורף, תקפידו כל חמש שנים להזמין קבלן איטום שיבוא ויבטיח לכם שקט מנזילות. עדיף להזמין את הקבלן האיטום בחודשי הקיץ, כך שיגיע החורף ותהיו שקטים. גם אם תתקלו בנזילות בחורף יהיה הרבה יותר קשה לקבלן האיטום לטפל בנזילות כי הכל יהיה רטוב וזה יקשה על העבודה. עדיף שעבודות האיטום ייעשו בתקופה יבשה כמו חודשי הקיץ.

הזמנת איטום גגות באשדוד מקבלן מורשה

החלטתם להזמין איטום גגות באשדוד, אך אינכם בטוחים את מי להזמין, מי יעשה לכם את העבודה הטובה ביותר, כדאי לכם לעשות סקר קטן, דבר ראשון כדאי לבדוק האם לחברה יש הסמכה ממוסד מוכר, באיזה חומרי איטום הם משתמשים, האם החברה היא וותיקה, בעל ניסיון, אפשר גם לבדוק עם חברים שכבר עשו איטום גגות באשדוד ולראות אם הם היו מרוצים. אחרי שעשיתם את כל הבדיקות עכשיו תוכלו להזמין חברת איטום בראש שקט שתוכל לעשות לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר ושלא תצטרכו לפחד שמה יהיו לכם נזילות בעתיד. כדאי גם לבדוק שהחברה נותנת לכם אחריות על העבודה שלה.

כל קבלן מורשה ומקצועי יגיע אחרי כשבועיים לבצע בדיקה של תקינות האיטום באמצעות הצפה של הגג. זוהי בדיקה חיונית וכדאי לא לוותר על הביצוע שלה.

 

לסיכום

אם נתקלתם בנזילה בגג באשדוד, מהרו והזמינו קבלן איטום באשדוד, איכותי, אמין ומקצועי שיעשה לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר ויבטיח לכם שקט לשנים הבאות. 

גם אם אין לכם כרגע נזילה בגג, כדאי מאוד כבר בחודשי הקיץ להזמין קבלן איטום גגות באשדוד שיכין לכם את הגג לקראת החורף הקרב, על מנת שלא תופתעו לגלות בחורף הקרוב שיש לכם נזילות בגג שעלולות לגרום לכם לנזקים רבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן