שירותי זיפות גגות

מחפשים שירותי זיפות גגות? אם אתם מנהלי ועד בית או נמצאים בתפקיד רשמי בחברה לניהול מבנים, כדאי שתיהיה לכם כתובת קבועה לשירותי זיפות הגג של הבניין. איטום גג בניין באמצעות מריחת זפת חמה צריך להתבצע כל 3 שנים וחשוב לזכור להזמין את אנשי המקצוע לביצוע העבודה כל 3 שנים, בעדיפות לביצוע העבודות בחודשי הקיץ או האביב. 

דרך נוספת לאטום את הגג מפני גשמי החורף היא באמצעות הדבקה של יריעות ביטומניות. היריעות הביטומניות מאפשרות איטום יעיל ומקצועי לתקופה של כ-10 שנים! היריעות הביטומניות יקרות יותר ממריחה של זפת על הגג וניתן לבצע את הדבקת היריעות רק עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון בשימוש ביריעות הללו. אך ההשקעה ביריעות הביטומניות יכולה להיות משתלמת ביותר במקרים רבים ולחסוך לכם זמן יקר.

חידוש איטום גג עם חומרים איכותיים

כאשר אתם מזמינים אנשי מקצוע לחידוש איטום גג, בדרך כלל הם יעדיפו לבצע את האיטום עם אותו חומר שכבר השתמשו בו בעבר. אבל במקרים של זיפות, אנשי המקצוע יבצעו בדיקה האם ניתן לבצע הדבקה של יריעות ביטומניות, שיספקו לכם תקופה ארוכה יותר של איטום ובידוד של גג המבנה.

יועץ איטום למבנים חדשים וישנים

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי לגבי האיטום של גג הבניין שלכם? זקוקים לייעוץ מקצועי לאיטום מבנה חדש? יועץ איטום מנוסה יתן לכם את כל המידע החשוב ביותר לגבי איטום המבנה עליו אתם אחראים. אם המבנה הוא בית פרטי שלכם, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר לעבודות האיטום. אם מדובר על בניין דירות משותף, תוכלו לקבל הצעת מחיר בהתאם לסוג עבודת האיטום של הגג.

איזו חברת איטום מומלצת לבנייני מגורים?

אחת החברות הוותיקות והמקצועיות ביותר לשירותי זיפות גגות, היא חברת איטום אריאלי בע”מ! חברת איטום אריאלי בע”מ פועלת בכל רחבי הארץ כבר למעלה מ-3 עשורים ומספקת שירות מקצועי ואישי לאיטום גגות וייעוץ מקצועי בתחום האיטום לבתים פרטיים ולבנייני מגורים. אם אתם מחפשים חברת איטום מומלצת – חברת איטום אריאלי בע”מ היא הכתובת עבורכם!

חברת איטום אריאלי מציעה – שירותי זיפות גגות

לתיאום פגישה עם הצוות המקצועי של חברת איטום אריאלי בע”מ בבית שלכם, התקשרו כבר עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ותקבלו מענה מקצועי ואישי מנציגי החברה!

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן