יריעות ביטומניות

מעוניינים באיטום איכותי לגג הבית שלכם שיחזיק לשנים רבות? כדאי שתכירו את היריעות הביטומניות! יריעות ביטומניות נחשבות לאחד החומרים היעילים והחזקים ביותר הקיימים היום לאיטום גגות של בתים פרטיים וגגות של בניינים. היריעות מגיעות מוכנות ובאמצעות מבער אש אנשי המקצוע מבצעים הלחמה של היריעות לגג הבית. 

אם אתם רוצים איטום איכותי לתקופה ארוכה, היריעות הביטומניות הן הפתרון המושלם עבורכם! הלחמה של יריעות הביטומן על הגג מספקות איטום לתקופה של כ-10 שנים! אם נשווה את איכות האיטום של השיטה הישנה (מריחת זפת חמה טובה לזמן של כ-3 שנים) נראה כי היריעות הביטומניות מנצחות בגדול!

יריעות ביטומניות לבית פרטי לאיטום הגג

אם יש לכם נזילה מהגג הבית הפרטי או שאתם נמצאים כעת בשלבי בנייה של הבית, מומלץ לכם להזמין רק קבלן מורשה לביצוע עבודות האיטום. קבלן מורשה לאיטום יבצע עבורכם כל עבודת איטום שתרצו כגון:

  • איטום חדרי מקלחת ושירותי.

  • איטום המרתף של הבית.

  • איטום קירות חיצוניים של הבית.

  • עבודת איטום עם יריעות ביטומניות לבית פרטי.

הלחמת יריעות ביטומניות לבתים פרטיים

קיבלתם החלטה לבצע איטום עם יריעות ביטומניות לבתים פרטיים? עשיתם החלטה נבונה! עם קבלן מורשה לעבודות איטום תוכלו לבצע את העבודה האיכותית ביותר לאיטום הגג ולמנוע את חדירת מי הגשמים לתקופה ארוכה של כ-10 שנים.

יריעות ביטומניות לגג בטון – איפה מזמינים? 

הזמנה של יריעות ביטומניות לגג בטון מבצעים רק דרך חברת איטום אריאלי בע”מ! חברת איטום אריאלי בע”מ מספקת שירותי איטום עם יריעות ביטומניות למאות לקוחות עסקיים ופרטיים בכל שנה בכל רחבי הארץ. החברה היא כיום המובילה בתחום האיטום הביטומני עם ניסיון של מעל ל-3 עשורים בתחום איטום לבתים פרטיים, בניינים ולכל סוגי המבנים באופן כללי. 

חברת איטום אריאלי מציעה איטום עם יריעות ביטומניות

רוצים לדעת עוד פרטים על שירותי האיטום של חברת איטום אריאלי בע”מ? התקשרו עכשיו למשרדי החברה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ותקבלו מענה מהיר ומקצועי לכל עבודת איטום הנדרשת לבית הפרטי שלכם! צוות החברה ישמח לסייע לכם בכל עבודת איטום בכל שיטות האיטום המתקדמות ביותר היום. חברת איטום אריאלי בע”מ היא בעלת תעודת אוטם מורשה מטעם מת”י (מכון התקנים הישראלי) ומשתמשת רק בחומרי גלם אשר מתאימים לתקנות המחמירות של מת”י.

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן