כל עבודות האיטום בתפוצה ארצית

כל גג של בניין או בית פרטי דורש תחזוקה שוטפת. התחזוקה של גג בעיקרה היא איטום הגג מרטיבות וגשם אשר יכולים לחדור לתוך הבתים. יחסית למדינות אירופה, בישראל עונת הקיץ

היא ארוכה יחסית ולכן ניתן לבצע איטום איכותי ויעיל בכל שלב בתקופת הקיץ הארוכה והחמה. מכיוון שפגעי מזג האוויר, אם זה חום קיצוני או ברד ומי גשם פוגעים באיטום הגג לאורך זמן, יש צורך לבצע איטום כל 3 שנים. ישנן כמה דרכים לבצע איטום של הגג אבל הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות 2 פעולות המתבצעות על-ידי אנשי מקצוע:

זיפות הגג באמצעות מריחת זפת חמה על הגג.

סיוד הגג לאחר ייבוש הזפת באופן מלא.

את הפעולות הללו מבצעים אנשי מקצוע מומחים לאיטום גגות ובאמצעות חומרי גלם חזקים ועמידים לפגעי מזג אוויר. כאמור, את הסיוד מבצעים לאחר זיפות הגג ומומלץ לבצע סיוד פעם בשנה בכדי לשמור על הזיפות בצורה הטובה ביותר.

זיפות גגות לבתים פרטיים

אם יש לכם נזילה מגג הבית הפרטי שלכם, כדאי שתבדקו האם האיטום בגג נפגע. אם כן, אתם תידרשו להמתין בין 3-4 ימים ללא גשם בכדי לבצע את זיפות הגג של הבית. זיפות גגות לבתים צמודי קרקע מתבצע בדומה לזיפות של גגות בניינים משותפים ולכן גם פה יש צורך בביצוע הסיוד לאחר הזיפות של הגג. 

סיוד גגות לבניינים

אם כן, זיפות מומלץ לבצע כל 3 שנים וסיוד לגגות כל שנה. בנייני משרדים, מבנים של בתי עסק, בתים פרטיים ובנייני מגורים נדרשים לביצוע האיטום ותחזוקת הגגות באופן שוטף. בכדי לוודא כי בחורף הבא לא יהיו לכם נזילות מהגג לתוך המשרד, בית העסק או הבית שלכם, מומלץ לפנות לחברת איטום אריאלי בע”מ המספקת את כל עבודות האיטום בתפוצה ארצית למגזר הפרטי, העסקי, הציבורי והבטחוני כבר למעלה מ-20 שנה.

חברת איטום אריאלי בע”מ מציעה עבודות איטום באיכות גבוהה

צוות חברת איטום אריאלי בע”מ ישמח לבצע עבורכם עבודות איטום בשיטות המתקדמות ביותר היום ובשימוש חומרי גלם מעולים לאיטום. עבודות איטום מקצועיות מבצעים רק עם חברת איטום אריאלי בע”מ!

תיקון איטום גג
דילוג לתוכן